Mazda představuje nejnovější CX-9, SUV crossover se 3 řadami sedadel
Mazda Motor Corporation dnes na Los Angeles Auto Show odhalila zcela novou Mazdu CX-9. Jako středně velký (na severoamerickém trhu) crossover SUV se třemi řadami sedadel zbrusu nová CX-9 zahrnuje nejnovější technologie SKYACTIV a design KODO-duše v pohybu a je nejvyšším modelem nové generace produktové řady značky Mazda. Model byl přizpůsoben pro severoamerický trh, u kterého se očekává, že bude s předpokládanými 50000 prodanými vozy ročně představovat 80 procent globálního prodeje. Prodej bude zahájen na severoamerickém trhu na jaře 2016.
Se zcela novou CX-9 představuje Mazda design nového druhu crossover SUV zaměřeného na vyspělejší rodiny. Model nabízející lákavý zážitek kvality a komfortu překonává specifikace a funkčnost pro podporu a zlepšení každého aspektu náročného a různorodého života zákazníků - ne jen jejich role rodiče. To nejnovější v KODO designu představuje prémiovější image a zbrusu nová CX-9 nabízí tišší, kultivovanější Jinba-Ittai jízdu s vynikající ekonomikou provozu. Navržen tak, aby vyhovoval potřebám moderní rodiny, nabízí tento model pohodlný a dobře promyšlený prostor kabiny, pokročilé bezpečnostní funkce i-ACTIVSENSE a systém pohonu všech kol i-ACTIV AWD. Jedná se o první model značky Mazda s novým 2,5litrovým přeplňovaným benzínovým motorem s přímým vstřikováním, SKYACTIV-G 2.5T.
„Představení zcela nové CX-9 v segmentu středně velkých SUV posílí naši novou generaci produktové řady, a v Severní Americe tak očekáváme velké posílení prodejů a jejich trvalý růst,“ řekl Masamiči Kogai, zastupující ředitel, prezident a CEO společnosti Mazda, „Do budoucna bude Mazda i nadále usilovat o zlepšování naší kompletní produktové řady, o zvyšování přitažlivosti značky Mazda a vytvoření silného citového pouta se zákazníky.“