Nová Mazda3 získala ocenění AutoBild Design Award v Evropě i doma
Společnost Mazda pokračuje v představování ekologických modelů s nízkou spotřebou – ale vzbuzujících nadšení svým designem. Tento fakt byl znovu potvrzen minulý týden, když nová Mazda3 získala první místo v soutěži AutoBild Design Awards 2009 v segmentu malých/kompaktních vozů – který je v Evropě největší a také nejdůležitější. AutoBild oslovil celkem 200.000 čtenářů v sedmadvaceti zemích Evropy. Byli dotázáni, které auto v jejich zemi je svým designem nejvíce oslovuje – šlo o jednotlivé modely v jednotlivých segmentech.
Vyběhla ze startovních bloků a již je vítězkou
Přestože nový kompakt značky Mazda právě přijíždí do showroomů po celé Evropě, čtenáři AutoBildu jej jednoznačně zvolili jako auto s nejvýraznějším designem v segmentu. Mazda3 dosáhla ve svém segmentu na první místo v devíti zemích Evropy – Česká republika je jednou z nich – a získala celkem 43 bodů. Mazda3 tak získala zlato před VW Polo na druhém a VW Golf na třetím místě.
Další příklad Designu Mazda, který byl oceněn
Toto ocenění je jen tím nejnovějším z řady takových, které byly v poslední době společnosti Mazda Motor Corporation uděleny. V roce 2008 získal koncept Mazda Kaan první místo v “Motor Sports 2025” Design Challege (na Lost Angeles Auto Show, a také na prestižní Grand Prix du Design pro svůj inovativní Nagare designový styl. V roce 2007 koncept Mazda Ryuga získal ocenění Louis Vuitton Classic Concept Award, a v roce 2006 vyhrál koncept Mazda Senku Grand Prix du Design jako “Nejkrásnější koncept roku.”