Nová Mazda6 má cenu
U základní verze nové Mazdy6 je jednodušší vypsat, které prvky výbavy jí oproti výše vybavené verzi chybí, než jmenovat kompletní základní výbavu. Už v základní verzi tohoto vozu, který se bude prodávat hned od začátku ve všech karosářských variantách a se čtyřmi motory včetně například dvoulitrové benzinové verze s automatickou převodovkou, najdete totiž například všechny prvky bezpečnostní výbavy – počínaje klasickým ABS, EBD a EBA a nechybí ani v základních verzích tak často nevídané DSC a TCS nebo šest airbagů. Auto nepostrádá automatickou aktivaci světlometů, rádio s CD přehrávačem, manuální klimatizaci, výškově a podélně nastavitelný volant, praktický systém sklápění zadních sedadel „Karakuri“ (u karoserií hatchback a vagon) a pro dieselové motory je ve standardu filtr pevných částic DPF. V základní verzi CE s motorem o objemu 1,8 a s pětistupňovou manuální převodovkou je nová Mazda6 k dostání již od 609 900 Kč s DPH.
Nejvýše vybavená Mazda6 ve verzi sedan s motorem 2,5i nebo 2,0 MZR-CD ve výbavě GT má pak vše co může zákazník od auta tohoto segmentu požadovat. Nechybí Bi-xenonové adaptivní světlomety (AFS) s ostřikovači a automaticky nastavitelným sklonem, 18“ litá kola, tempovat, systém monitorování tlaku v pneumatikách, palubní počítač včetně speed alarmu, akustický systém Bose®, bluetooth hands-free sada nebo navigační systém DVD s dotykovým displejem. Návdavkem si pak řidič začne zvykat na úplnou novinku – tak zvaný CF-Net, který znamená ovládání audiosystému, navigace, klimatizace, bluetooth a palubního počítače na volantu. Výhodou pro zákazníka pak je, že tyto technické vymoženosti jsou ve výbavě zařazeny již od jejích středních stupňů – například CF-Net již od druhé specifikace TE. V nejvyšší specifikaci a s maximální výbavou je pak Mazda6 k mání za příjemných 794 900 resp. 809 900 resp. 824 900 Kč ve verzích sedan, hatchback a wagon. Je tady tedy další důvod, proč netrpělivě očekávat tento nový přírůstek do vozového parku automobilky Mazda.